Vývoj mediálnych výstupov za rok 2021 zahŕňa grafy, ktoré postupne predstavujú vývoj AVE (mediálna hodnota výstupov) a vývoj GRP (kumulatívny zásah populácie).
Za obdobie jedného roka sme pre značku SIKA dosiahli redakčný mediálny priestor, ktorého celková hodnota prekročila hranicu 150 000 eur. V súvislosti s týmto priestorom rástla aj hodnota GRP, ktorá predstavuje kumulatívny zásah cieľovej skupiny v populácii. Vďaka tomu sa značka Sika dostala do povedomia verejnosti a upevňovala si svoje miesto na trhu stavebnej chémie. Počet a zloženie mediálnych výstupov ilustrujú, že o tému stavebníctva je v médiách záujem a my sme tento záujem využili v prospech klienta. Rastúci trend poznateľnosti značky má potenciál aj v ďalšom období priniesť záujem cieľovej skupiny a upevňovať jej pozíciu na trhu.