GARDEON

INSIGHT

GARDEON je rodinná firma so sídlom v Turčianskom Ďure, ktorá sa špecializuje na realizáciu malých montovaných stavieb – garáží, rôznych typov prístreškov a záhradných domčekov. Značku definuje dodávka na kľúč, vysoká kvalita produktov so 100% záručným a pozáručným servisom a silná orientácia na spokojnosť svojho zákazníka. Už po druhý raz za sebou sa GARDEON v roku 2024 umiestnil v prestížnom rebríčku najrýchlejšie rastúcich spoločností v Európe, a to v porovnaní s minulým rokom dokonca o viac než 200 priečok vyššie. Aktuálnym cieľom firmy je viac preraziť na zahraničných trhoch, momentálne zväčšiť najmä český, rakúsky a nemecký podiel na trhu malých montovaných stavieb.

ZADANIE

Segment z stavebníctva a samotných montovaných stavieb je charakteristický vysoko konkurenčným prostredím, napriek tomu sa nám v oblasti PR darí dlhodobo oslovovať relevantnú skupinu zákazníkov. V tomto prípade sa zameriavame na komunikáciu produktov GARDEON, od klasického product placementu až po celoročné témy zamerané na využívanie benefitov vlastných záhrad a pozemkov v spojení s produktami ako sú pergoly, prístrešky, záhradné domčeky či garáže. Primárnym cieľom je zvyšovanie povedomia o značke a komunikácia jej hlavných benefitov oproti konkurencii.

STRATÉGIA

V segmente montovaných stavieb značku predstavujeme ako spoľahlivého a dizajnom originálneho dodávateľa, ktorý ponúka rýchle realizácie. Tiež je zameraná na predstavenie širokého portfólia individuálnych riešení, čím sa odlišuje od monotónnych ponúk konkurencie.

NÁSTROJE

Komunikácia značky cielila na riešenia problémov a napĺňanie aj netypických požiadaviek zákazníkov. Popri praktickej stránke sme sa snažili spájať produkty s pozitívnymi emóciami, akými sú napr. užívanie si terasy pod pergolou či útulným altánkom, alebo odbúranie starostí s náročnou výstavnou garáže vďaka rýchlej montáži od GARDEONU.

Zloženie PR mixu:

  • MEDIA
  • MEDIA LOBBING
  • GENERAL PUBLIC
  • BRAND AWARENESS
  • BUSSINESS SUCCESS STORY

TÉMY

PR komunikácia obsahovala mix tém, ktoré vychádzali z aktuálneho záujmu médií a čitateľov. Zároveň reflektovali ekonomické a obchodné výsledky klienta. Maximalizovali sme PR mix tak, aby sme komunikovali úspechy klienta na jednej strane spolu s potrebami čitateľov či divákov na druhej strane. Značka GARDEON sa tematicky objavovala najmä v médiách stavebného, lifestylového a ekonomického charakteru.

KAMPAŇ NA BRAND

  • Slovenská spoločnosť GARDEON patrí medzi tisícku najrýchlejšie
    rastúcich firiem v Európe
  • Príbeh firmy

LIFESTYLEOVÉ TÉMY

  • Pergola vyťaží z vašej záhrady maximum zážitkov
  • Záhradný domček ako oáza oddychu
  • Garáž – chlapská miestnosť pre relax
  • Montovaný záhradný domček namiesto drahej chaty
  • ·Grilovanie pod pergolami

SERVISNÉ TÉMY

  • PRIESKUM: ZÁKAZ PARKOVANIA NA CHODNÍKOCH: Štvrtina majiteľov domov nevie, kde bude od októbra parkovať

ODBORNÉ TÉMY

  • Zvýšte hodnotu svojho domu správnou renováciou
  • Výhody montovaných garáží
  • Zelená strecha na garáži

PRAVIDELNÉ PORADNE

  • Poradňa o starostlivosti o záhradné domčeky a záhradné stavby
  • Poradňa o uskladňovaní vecí a šetrení priestoru v záhradnom domčeku či garáži
  • Ako efektívne vykurovať garáž v zime
  • Kam s bazénovou filtráciou? Využite montovaný záhradný domček

PRODUKTOVÉ PR

  • Súťaže a produktové tipy – držiak na bicykel do záhrady, záhradný domček, pergola

TYPY VÝSTUPOV - ČO MÔŽETE OČAKÁVAŤ?

POVEDOMIA AKO ODBORNÍK NA MONTOVANÉ STAVBY A GARÁŽE, ALE AJ AKO DIZAJNOVÉHO PORADCU AŽ PO TIPY VHODNÉ PRE KAŽDODENNÝ ŽIVOT ZÁKAZNÍKA (UPRATOVANIE, USKLADŇOVANIE VECÍ, ÚDRŽBA MATERIÁLOV, ZELENÁ STRECHA, DIZAJN, BEZPEČNOSŤ, OCHRANA MAJETKU A INÉ).
ZAUJALI AJ TELEVÍZNE VSTUPY S UKÁŽKOU MONTOVANÝCH STAVIEB A ROZHOVORY S ODBORNÍKMI NA PERGOLY, PRÍSTREŠKY A ZÁHRADNÉ DOMČEKY.
V PRINTOVÝCH FORMÁTOCH VŽDY ZAUJALI DIZAJNOVÉ FOTOGRAFIE PRODUKTOV A RIEŠENIA NA MIERU, KTORÉ EFEKTÍVNE DOPĹŇALI INFORMÁCIE PR ČLÁNKOV.
VO VÄČŠINE PRÍPADOV ŠLO O REDAKČNÝ OBSAH, KTORÝ VZBUDZOVAL DÔVERYHODNOSŤ A VYVOLÁVAL ZÁUJEM CIEĽOVEJ SKUPINY.

Ukážka VÝSTUPOV

ZHRNUTIE A ZÁVER

  • DOSIAHNUTÁ AVE HODNOTA ZA ROK NA SLOVENSKOM A ČESKOM TRHU (od 7/2023 – 6/2024) JE 719 195 Eur
  • POČET SLOVENSKÝCH A ČESKÝCH VÝSTUPOV 213
  • Dosiahnutá hodnota AVE bola oproti ročnej garancii prekročená o 799%

Z PREZENTOVANÝCH ÚDAJOV JE VIDIEŤ, ŽE DOBRE CIELENÁ PR KOMUNIKÁCIA POMÁHA ZVYŠOVAŤ POVEDOMIE O ZNAČKE A JEJ BENEFITOCH. MÉDIÁ VNÍMAJÚ ZNAČKU AKO CELOROČNE ZAUJÍMAVÚ A TEMATICKY PESTRÚ. SPOLUPRÁCA S NIMI SA TAK Z MESIACA NA MESIAC PREHLBUJE A PR KOMUNIKÁCIA MÁ TAK STÁLE ŠIRŠÍ DOSAH.

POVEDZTE TO PRIAMO

    crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram