V segmente montovaných stavieb značku predstavujeme ako spoľahlivého a dizajnom originálneho dodávateľa, ktorý ponúka rýchle realizácie. Tiež je zameraná na predstavenie širokého portfólia individuálnych riešení, čím sa odlišuje od monotónnych ponúk konkurencie.
Komunikácia značky cielila na riešenia problémov a napĺňanie aj netypických požiadaviek zákazníkov. Popri praktickej stránke sme sa snažili spájať produkty s pozitívnymi emóciami, akými sú napr. užívanie si terasy pod pergolou či útulným altánkom, alebo odbúranie starostí s náročnou výstavnou garáže vďaka rýchlej montáži od GARDEONU.
KAMPAŇ NA BRAND
LIFESTYLEOVÉ TÉMY
SERVISNÉ TÉMY
ODBORNÉ TÉMY
PRAVIDELNÉ PORADNE
PRODUKTOVÉ PR
POVEDOMIA AKO ODBORNÍK NA MONTOVANÉ STAVBY A GARÁŽE, ALE AJ AKO DIZAJNOVÉHO PORADCU AŽ PO TIPY VHODNÉ PRE KAŽDODENNÝ ŽIVOT ZÁKAZNÍKA (UPRATOVANIE, USKLADŇOVANIE VECÍ, ÚDRŽBA MATERIÁLOV, ZELENÁ STRECHA, DIZAJN, BEZPEČNOSŤ, OCHRANA MAJETKU A INÉ).
ZAUJALI AJ TELEVÍZNE VSTUPY S UKÁŽKOU MONTOVANÝCH STAVIEB A ROZHOVORY S ODBORNÍKMI NA PERGOLY, PRÍSTREŠKY A ZÁHRADNÉ DOMČEKY.
V PRINTOVÝCH FORMÁTOCH VŽDY ZAUJALI DIZAJNOVÉ FOTOGRAFIE PRODUKTOV A RIEŠENIA NA MIERU, KTORÉ EFEKTÍVNE DOPĹŇALI INFORMÁCIE PR ČLÁNKOV.
VO VÄČŠINE PRÍPADOV ŠLO O REDAKČNÝ OBSAH, KTORÝ VZBUDZOVAL DÔVERYHODNOSŤ A VYVOLÁVAL ZÁUJEM CIEĽOVEJ SKUPINY.
Z PREZENTOVANÝCH ÚDAJOV JE VIDIEŤ, ŽE DOBRE CIELENÁ PR KOMUNIKÁCIA POMÁHA ZVYŠOVAŤ POVEDOMIE O ZNAČKE A JEJ BENEFITOCH. MÉDIÁ VNÍMAJÚ ZNAČKU AKO CELOROČNE ZAUJÍMAVÚ A TEMATICKY PESTRÚ. SPOLUPRÁCA S NIMI SA TAK Z MESIACA NA MESIAC PREHLBUJE A PR KOMUNIKÁCIA MÁ TAK STÁLE ŠIRŠÍ DOSAH.