NOVINKY

Kedy sú očakávania klienta od PR prehnané?

Tajomstvo virálnych UGC videí. Prečo sú lepšie než profesionálne reklamy?

Komunikačné riešenia globálnych značiek, ktoré vás môžu inšpirovať

ManualManualManualManual

Ako vytvárať atraktívne stories na Instagrame? Tieto prvky sú trendy v roku 2024!

Leto nemusí byť „uhorková sezóna“. Prečo a ako robiť vlastné PR počas letných prázdnin.

AgencyAgencyAgencyAgencyAgencyAgencyAgency

Vplyv korporátnej identity v komunikácií na sociálnych sieťach

Ako využiť štatistiky na tvorbu lepšieho contentu na Facebooku

5 aplikácií, ktoré odporúčajú naši Account manažéri

TRENDY v PR pre rok 2024

Proces schvaľovania reklám na Facebooku odhalený!

Deset tipů jako zaujmout printová média

Čo sa zmenilo od prvej tlačovej správy?

Využite Facebook štatistiky pre tvorbu lepšieho contentu

Ako efektívne vybudovať imidž značky na najobľúbenejšej vizuálnej platforme?

CommunicationCommunicationCommunicationCommunicationCommunicationCommunicationCommunicationCommunicationCommunicationCommunicationCommunicationCommunicationCommunicationCommunicationCommunicationCommunicationStrategyStrategyStrategyStrategyStrategyStrategy

Public relations v bulvárnom svete. Ako na to?

Čo musíte vedieť v roku 2023 o LinkedIn, ak spravujete firemný profil?

PR agentúra ako zdroj informácií novinára. Dá sa to?

Tvorba obsahu pre AI

Umelá inteligencia v PR agentúre. Zmení sa naozaj všetko?

Organika na LinkedIn-e: 5 rád, ako s ňou pohnúť

Čo je najdôležitejšie pre kvalitné PR v poisťovníctve?

Ako zvládnuť vystupovanie pred kamerou?

PR agentura – najmout či nenajmout?

Dotknú sa zmeny na Instagrame aj vás?

Riešenie podpory HR marketingu a employer brandingu

Social mediaSocial mediaSocial mediaSocial mediaSocial mediaSocial mediaSocial mediaSocial mediaSocial mediaSocial mediaSocial mediaSocial mediaSocial mediaSocial mediaSocial media

Ako správne formulovať pharma kampane na sociálnych sieťach?

Ako získať pozornosť ľudí na sociálnych sieťach? Tu je 7 overených tipov

Načo sú nám #hashtagy?

MarketingMarketingMarketingMarketingMarketingMarketingMarketingMarketingMarketingMarketingMarketingMarketingMarketingMarketingMarketingMarketingMarketingMarketingMarketingMarketingMarketingMarketingMarketingMarketingMarketingMarketing

Print vs. online

Influencer marketingInfluencer marketingInfluencer marketingInfluencer marketing

Influencer marketing v čase krízy

Ako tvoriť content podľa social media stratégie a nemať v tom hokej

Ako získať prvých 1 000 organických followerov na Instagrame?

Komunikácia podľa manuálu? Určite áno!

Fun

Vstúpte s nami do vianočnej agentúry!

Postovať či nepostovať (na Štedrý deň)? To je otázka.

Prečo vás musí PR agentúra rozpitvať?Niekoľko rád na efektívny brief

CommunicationCommunicationCommunicationCommunicationCommunicationCommunicationCommunicationCommunicationCommunicationCommunicationCommunicationCommunicationCommunicationCommunicationCommunicationCommunicationStrategyStrategyStrategyStrategyStrategyStrategy

Public relations v bulvárnom svete. Ako na to?

Social mediaSocial mediaSocial mediaSocial mediaSocial mediaSocial mediaSocial mediaSocial mediaSocial mediaSocial mediaSocial mediaSocial mediaSocial mediaSocial mediaSocial media

Ako správne formulovať pharma kampane na sociálnych sieťach?

MarketingMarketingMarketingMarketingMarketingMarketingMarketingMarketingMarketingMarketingMarketingMarketingMarketingMarketingMarketingMarketingMarketingMarketingMarketingMarketingMarketingMarketingMarketingMarketingMarketingMarketing

Print vs. online

Influencer marketingInfluencer marketingInfluencer marketingInfluencer marketing

Influencer marketing v čase krízy

crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram