NOVINKY

Ako vytvárať atraktívne stories na Instagrame? Tieto prvky sú trendy v roku 2024!

Chcete sa na sociálnych sieťach odlíšiť od konkurencie? Dôležité je, aby ste dbali na kvalitu a atraktívnosť obsahu, ktorý publikujete. Preto sa na Instagrame ,,vyšantite” a nezabúdajte experimentovať s novinkami, ktoré nám táto sociálna sieť neustále prináša.

Vedeli ste o tom, že každý deň sa na Instagrame vypublikuje v priemere 500 miliónov stories? Aj toto vysoké číslo hovorí o tom, že konkurencia na sociálnych sieťach je veľmi vysoká. Ak sa chcete odlíšiť, musíte zaujať, napríklad tvorbou atraktívnych stories. Ako na to?

Využívajte vkladanie odkazov

Kedysi mohli do stories vkladať odkazy len účty, ktoré mali nad 10 tisíc followerov. Dnes je tomu už inak. Môže ich vkladať ktokoľvek. Dokonca, nezáleží ani na tom, či máte klasický alebo firemný účet. Využite preto toto privilégium a vložte odkazy do svojich stories.

Môžete vďaka nim aj ľahšie predať produkty či svoje služby. Okrem iného, ľudí vždy zaujíma viac informácií a tie im dokážete poskytnúť aj takýmto spôsobom. Zvýšite tým aj interakcie a váš príbeh na Instagrame bude o to viac atraktívnejší.

Klient: Sika Slovensko

Hashtagy a ich sila v stories

To, že v stories môžete vkladať aj hashtagy vie len málokto. Vďaka nim však môžu mať vaše príbehy na Instagrame vyšší dosah a väčšie interakcie s publikom. Vo svojej podstate fungujú podobne ako hashtagy v príspevkoch. Instagram ich dokáže zaradiť medzi podobne označený obsah. Ak chcete, aby neboli hashtagy v stories viditeľné, môžete ich zakryť nálepkou, obrázkom alebo odkazom.

Fotka, ktorá sa zobrazí po zatrasení? My hovoríme áno!

Kvalitnú a atraktívnu story viete dnes pripraviť za pár minút. Instagram totiž ponúka viacero noviniek, ktoré môžete aplikovať do príbehu. Napríklad, obľúbená je funkcia, kedy sa fotka, ktorú chcete dať do príbehu zobrazí až po tom, čo zatrasiete mobilom. Túto funkciu vložíte tak, že pridáte prvok ,,rámik”, vyberiete fotku, ktorú chcete do rámiku vložiť a môžete k tomu napísať aj titulok. Človeka to vyzve k akcii, vďaka ktorej sa vám výrazne zvýšia interakcie.

Klient: Sika Slovensko

Ankety a otázky sú stále najobľúbenejšie

Váš instagramový príbeh je dostupný len 24 hodín. To je doba, počas ktorej môžete svoje publikum zaujať. Preto pravidelne vkladajte do svojich príbehov anketu, kvíz či možnosť otázok. Štatistiky stále ukazujú, že ide o najefektívnejší spôsob, ako ľudí vyzvať k akcii. Nezabúdajte odpovede svojich sledovateľov prezdieľavať, aby ste im dali najavo, že vám na ich názore záleží.

Sledujte naďalej inovatívne trendy, ktorých počet neustále narastá a inšpirujte sa. Dôležité je, aby ste nezaostávali na jednom mieste, ale posúvali sa vpred aj v publikovaní príbehov na Instagrame, pokiaľ chcete, aby sa vaši sledovatelia vždy radi vracali na vaše sociálne siete.

crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram