EXELTIS SÉRÉLYS

INSIGHT

Produkt Sérélys od spoločnosti Exeltis je výživový doplnok, ktorý slúži na bezproblémové zvládnutie menopauzy. Jeho základnou zložkou je výťažok z peľového zrna.

ZADANIE

Navrhnúť a aplikovať kompletnú komunikáciu nového produktu na trhu.

IDEA

Pre cieľovú skupinu sme navrhli obal produktu, ktorého grafika bola príťažlivá a zároveň distingvovaná. Tieto vlastnosti sme podporili aj návrhom vizuálu, ktorý produkt spájal s pozitívnou emóciou v podobe ľahkého prechodu biologickým obdobím.

Od komunikačného konceptu sa odvíjal aj ideový koncept pre sociálne siete. Jej základným prvkom bola nebrandová fanpage Cez prechod, pre ktorú sme vytvárali tématický obsah s priestorom pre diskusiu cieľovej skupiny. Publikum sme pravidelne zásobovali radami, ako zvládnuť obdobie menopauzy a zároveň sme ženy vyzývali, aby si navzájom odovzdali svoje skúsenosti a poznatky. Samotný ideový koncept umožnil aj sekundárnu komunikáciu ďalších produktov spoločnosti.

NÁSTROJE

Zamerali sme sa na edukačné PR, ktoré prezentovalo benefity produktu, ku ktorému sme mali odborné podklady aj respondentov v podobe gynekológov alebo psychológov. Záujem médii bol o samotnú tému, ale zosilnili sme ho aj kreatívnym press eventom. Public relations sme podporili edukáciou formou blogov na produktovom webe. Na Facebooku sme následne vytvárali vzťah medzi cieľovou skupinou a samotným produktom vďaka koncepčnému vizuálnemu prevedeniu a zaujímavým informáciám a radám, ktoré pomáhajú ženám zvládnuť menopauzu.

TÉMY

Zamerali sme sa na edukačné PR, ktoré prezentovalo benefity produktu, ku ktorému sme mali odborné podklady aj respondentov v podobe gynekológov alebo psychológov. Záujem médii bol o samotnú tému, ale zosilnili sme ho aj kreatívnym press eventom. Public relations sme podporili edukáciou formou blogov na produktovom webe. Na Facebooku sme následne vytvárali vzťah medzi cieľovou skupinou a samotným produktom vďaka koncepčnému vizuálnemu prevedeniu a zaujímavým informáciám a radám, ktoré pomáhajú ženám zvládnuť menopauzu.

VÝSLEDKY

Za obdobie jedného roka sme dosiahli 77 mediálnych výstupov, ktorých mediálna hodnota bola 43 523 eur. Zloženie mediálnych výstupov bolo nasledovné:


V rámci kampane sme vytvorili 24 blogov, prispeli do 24 online diskusií a publikovali 102 Facebookových postov. Na tlačovej konferencii bolo prítomných 17 top médií.

Na webe sme zaznamenali 8282 návštev, čo bolo priemerne 690 návštev mesačne. Získali sme tiež 11 053 nových fanúšičiek na Facebooku.

Aj vďaka tomu sa produkt Sérélys za obdobie jedného roka prepracoval na pozíciu market leadera.

crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram